Adobe Creative Cloud Express krijgt functie om posts op sociale media in te plannen

Het inplannen en publiceren van berichten op socialemediaplatformen vereenvoudigt Adobe. Het bedrijf introduceert hiervoor nieuwe functies op Creative Cloud Express.

Met Content Scheduler wordt het mogelijk om sociale media-inhoud in te plannen, bekijken en te publiceren op verschillende platformen. De planner zal te vinden zijn in Creative Cloud Express.

lees ook

Adobe lanceert met Creative Cloud Express foto- en videobewerking voor iedereen

Beheerders van de socialemediakanalen van hun bedrijf kunnen voortaan bij Adobe terecht om posts vanaf het begin tot het einde op te volgen. Het bedrijf beschikt over apps om posts te ontwerpen en voegt nu met Content Scheduler een inplanningstool in voor dezelfde posts.

Na ontwerpen te zetten in de drag-and-drop kalender is het mogelijk al een voorpublicatie van de post te bekijken. Ziet alles er in orde uit, dan is het met één knop te publiceren op verschillende socialemediaplatformen.

De nieuwe functie is onmiddellijk beschikbaar voor Adobe Express premium-abonnees. Er staat geen limiet op het aantal posts dat je kan inplannen. Aan de functie kunnen de socialemediaplatformen Facebook, Instagram en Twitter worden toegevoegd.

nieuwsbrief

Abonneer je gratis op ITdaily !
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
terug naar home