ServiceNow werkt aan mobiele apps voor real-time inzichten

ServiceNow

De nieuwe mobiele apps van ServiceNow werken samen met Impact, een product dat de fabrikant vorige maand aankondigde.

Impact is niet het traditionele ServiceNow-product in de zin dat het resultaten van de centrale workflow engine meet in plaats van de workflows aanstuurt. De mobiele apps, die binnenkort beschikbaar zijn, kan je inzetten binnen HR, ITSM en andere zakelijke aspecten.

Met Impact kan ServiceNow niet alleen de doeltreffendheid van workflows monitoren, maar ook de ervaring evalueren van resulten die op het platform worden gegenereerd. Dat is volgens The Register nodig, omdat organisaties niet altijd tevreden zijn van de resultaten tijdens of na een digitale transformatie.

De mobiele apps die binnenkort worden gelanceerd, geven verantwoordelijken direct de belangrijkste antwoorden binnen handbereik. Dat kan extra druk en zenuwachtigheid met zich meebrengen, maar ServiceNow maakt zich daarrond geen zorgen. “Een persoon die grote organisaties leidt, stelt zich altijd de vraag ‘waar sta ik in mijn traject?’”

ServiceNow werkt naast apps voor de ondersteuning van Impact ook aan andere mobiele plannen. Het bedrijf merkt dat bepaalde content (buiten Impact) vandaag nog te weinig wordt uitgelicht. Met mobiele apps wil het die beter naar gebruikers brengen inclusief de nodige personalisaties voor kant-en-klare updates onderweg.

nieuwsbrief

Abonneer je gratis op ITdaily !
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
terug naar home