ServiceNow neemt 4Industry en EY Smart Daily Management app over

servicenow

ServiceNow breidt zijn operationele technologie uit met de overname van het Nederlandse 4Industry en de EY Smart Daily Management app, gericht op het versnellen van digitale transformatie in industriële sectoren.

ServiceNow heeft aangekondigd dat het een overeenkomst heeft gesloten voor de overname van 4Industry, een Nederlandse technologiepartner voor de maakindustrie. Terzelfdertijd heeft het de overname afgerond van Smart Daily Management, een digitale werknemersapplicatie van EY. Deze overnames zijn bedoeld om de bestaande capaciteiten op het gebied van operationele technologie (OT) van ServiceNow uit te breiden, Connected Worker-oplossingen toe te voegen en expertise in sectoren zoals productie, energie en transport & logistiek te vergroten.

Meer efficiëntie

4Industry, opgericht in 2018, biedt een mobiele applicatie aan die werkzaamheden op de werkvloer efficiënter en aangenamer maakt door middel van digitale hulpmiddelen. De Smart Daily Management app van EY is ontwikkeld om efficiëntie in tijdrovende taken te verbeteren en stelt industriële klanten van ServiceNow in staat hun operationele efficiëntie te verhogen. ServiceNow zal de expertise en technologieën van 4Industry en Smart Daily Management gebruiken voor de ontwikkeling van een nieuwe Connected Worker-oplossing op het eigen platform, die naar verwachting in 2025 beschikbaar zal zijn.

De overnames passen binnen ServiceNow’s investering in Europese technologie en talent. ServiceNow onderhoudt een sterke samenwerking met EY en een implementatiepartnerschap met Plat4mation, gericht op zowel bestaande OT-oplossingen als toekomstige Connected Worker-oplossingen.

De afronding van de overname van Smart Daily Management vond plaats begin maart, terwijl de afronding van de overname van 4Industry in de komende weken wordt verwacht. Financiële details van de overeenkomsten zijn niet bekendgemaakt. Deze overnames volgen op eerdere acquisities door ServiceNow, waaronder UltimateSuite, G2K, Atrinet’s NetACE-technologie en Element AI, als deel van haar ambitie om waardevolle automatisering voor haar klanten beschikbaar te maken.

nieuwsbrief

Abonneer je gratis op ITdaily !

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
terug naar home