Dstny krijgt AI-platform om klantentevredenheid te verhogen door overname Tactful AI

Dstny breidt zijn merk uit door de overname van Tactful AI. Bedrijven zullen een customer experience platform kunnen inzetten waarmee zij eenvoudig de klantenervaring verhogen door gebruik van AI en data.

Dsnty kondigt de tweede overname van dit jaar aan. Het oog viel op tech start-up Tactful AI uit het VK en Egypte. Het bedrijf biedt een customer experience platform aan dat gebruik maakt van slimme AI-functies.

Een digitaal contactcentrum dat via meerdere kanalen te bereiken is, meertalige conversatiechatbots en conversatie-analyses zijn enkele functies van het platform. Dstny belooft verder dat bedrijven zonder verregaande technische kennis net zo goed met het platform aan de slag kunnen doordat de automatiseringsengine kant-en-klaar, no code, en AI-aangedreven is.

“Met Tactful aan boord versterken we ons niet alleen met de volgende generatie Customer Engagement-technologie, maar voegen we ook een uitstekend team toe aan onze groep”, zegt Daan De Wever, CEO van de Dstny Group.

Focus op communicatie

Eerder kocht het bedrijf Qunifi. Dat bedrijf vestigde zich eveneens in het VK en richtte zich ook tot digitale communicatie. De focus van dat bedrijf ligt alleen op Microsoft Teams met het Call2Teams-platform.  

De nieuwe overname is er dan ook op gericht bedrijven beter te ondersteunen bij het verbeteren van hun klantenbetrokkenheid via digitale en traditionele communicatiekanalen. “Tactful en Dstny delen dezelfde visie om medewerkers en klanten bij elkaar te brengen door middel van interactieve communicatietools. We geloven allebei dat we samen het leven van mensen nog positiever kunnen beïnvloeden”, vult Mohamed Elmasry, mede-oprichter en CEO van Tactful AI aan.

nieuwsbrief

Abonneer je gratis op ITdaily !

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.