Het verleden omarmen om de toekomst waar te maken

[ADVERTORIAL] Dit jaar vieren we ons 110-jarig bestaan, kijken we terug op onze rijke ondernemersgeschiedenis en omarmen we een toekomst met veelbelovende groeicapaciteit op gebied van technologie en artificiële intelligentie.

En dit alles gekoppeld aan ons eindeloos doorzettingsvermogen, want Brother werkt al meer dan een eeuw consequent aan diversifiëren en reageren op veranderende tijden en bedrijfsomgevingen.

Japan, 1908

Brother begon in 1908 in Nagoya (Japan) met het herstellen en onderhouden van naaimachines. We zijn nu actief in meer dan 40 landen en regio’s, en trots op ons uiteenlopend productaanbod, van printers en multifunctionele toestellen tot industriële apparatuur en oplossingen die de kantoorwerking optimaliseren.

Er kan geen twijfel over bestaan dat Brother iets zeldzaams heeft bereikt door voortdurend te proberen de behoeften van mensen en bedrijven over de hele wereld te voorspellen en beantwoorden. Dit, in combinatie met onze klantgerichte benadering ‘At your side’, heeft ervoor gezorgd dat onze onderneming gedurende 110 indrukwekkende jaren heeft kunnen groeien.

 

 

Van naaien tot typewriting en printtechnologie… We hebben altijd geprobeerd om innovatie te integreren in onze nieuwe productlijnen en individuele modellen. Bekijk hier onze producttijdlijn.

De toekomst

Vandaag is de focus op de toekomst nog nooit zo sterk geweest, want we kijken vooruit naar de volgende fasen van technologische ontwikkeling en de groei van op maat gemaakte oplossingen zoals ons Managed Print Service-aanbod en onze draagbare technologie AiRScouter.

Ter gelegenheid van deze mijlpaal van 110 jaar succesvol ondernemen, verklaart president Toshikazu Koike van Brother Industries Ltd: “Sinds Brother in 1908 startte als een bedrijf dat hersteldiensten voor naaimachines aanbood, heeft de onderneming verschillende producten gemaakt die beantwoorden aan de behoeften van klanten en dit dankzij het motto ‘At your side’,”

Van naaien tot typewriting en printtechnologie… We hebben altijd geprobeerd om innovatie te integreren

Hij legde uit dat het merk Brother zal streven naar de uitbouw van een multi-business onderneming met een veerkrachtig DNA en succesvolle resultaten. We evolueren voortdurend om winstgevende groei te verwezenlijken door de uitdagingen van veranderende tijden en omgevingen te trotseren.

Zoals vermeld op onze speciale jubileumwebsite blijven de uitdagingen waar we vandaag voor staan onze toekomst beïnvloeden.

 

Dit is een ingezonden bijdrage van Frank Deneweth, Managing Director bij Brother International Belgium. Via deze link vind je meer informatie over de oplossingen van het bedrijf.

nieuwsbrief

Abonneer je gratis op ITdaily !

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
terug naar home