ServiceNow introduceert nieuwe generatieve AI-functies ter verbetering van automatisering en productiviteit.
ServiceNow heeft zijn aanbod in generatieve AI uitgebreid met de introductie van nieuwe functies in de Washington, D.C. platform release. Deze ontwikkelingen zijn gericht op het verbeteren van de Now Assist-ervaringen door verantwoorde, intelligente automatisering te bieden die geïntegreerd is binnen het ServiceNow-platform. Specifieke updates omvatten Now Assist voor IT Operations Management (ITOM) AIOps, verbeteringen in Now Assist in Virtual Agent en de introductie van ServiceNow Impact AI Accelerators.
Uitbreiding generatieve AI-functies
De nieuwe mogelijkheden zijn een reactie op de groeiende investeringen in generatieve AI door ondernemingen, die volgens IDC zullen toenemen van 16 miljard dollar in 2023 naar meer dan 143 miljard dollar in de komende drie jaar. De Washington, D.C. release biedt bedrijven uitgebreide oplossingen om generatieve AI breed en effectief in te zetten over verschillende afdelingen, wat de adoptie onder werknemers maximaliseert en de return on investment (ROI) aantoont.
lees ook
Hoe Tanium en ServiceNow de toekomst van IT vormgeven met AI en real-time data
Now Assist for ITOM AIOps past generatieve AI toe om problemen sneller op te lossen door alerts te analyseren en essentiële context te bieden. Daarnaast maken verbeteringen in Now Assist in Virtual Agent en de nieuwe GenAI Accelerators de creatie van AI-gedreven gesprekken eenvoudiger, waardoor een intuïtieve interface voor workflow-automatisering wordt geboden.
Nieuwe tools
Naast de focus op generatieve AI, introduceert de Washington, D.C. release nieuwe tools om interacties te optimaliseren, zakelijke groei te ondersteunen en te voldoen aan de veranderende behoeften van klanten en medewerkers. Belangrijke toevoegingen zijn Sales and Order Management (SOM), Platform Analytics, en nieuwe AIOps-ervaringen in Service Operations Workspace voor ITOM. Deze innovaties bevorderen een snelle en effectieve automatisering van processen en dragen bij aan een verbeterde werknemerservaring.
De aangekondigde innovaties zijn onderdeel van de Now Platform Washington, D.C. release en zijn algemeen beschikbaar voor alle klanten via de ServiceNow Store vanaf 20 maart.