Salesforce introduceert LLM-benchmark voor CRM 

Salesforce

Salesforce wil met zijn eerste LLM-benchmark bedrijven begeleiden in hun zoektocht naar het juiste LLM voor hun CRM-systemen.

Salesforce lanceert ‘s werelds eerste LLM-benchmark voor CRM. Met deze nieuwe benchmark krijgen bedrijven de begeleiding die ze nodig hebben om slimme beslissingen te nemen bij de evaluatie van generatieve AI-modellen voor hun CRM-systemen. Op basis van belangrijke maatstaven zoals nauwkeurigheid, kosten, snelheid, vertrouwen en veiligheid, kunnen bedrijven een weloverwogen beslissing maken. Salesforce blijft gelijke tred houden met technologische ontwikkelingen door de benchmark aan te vullen en blijven verbeteren.  

Prestaties LLM’s

De nieuwe LLM-benchmark van Salesforce geeft een uitgebreid overzicht van de prestaties van verschillende LLM’s op basis van vier maatstaven: nauwkeurigheid, kosten, snelheid en vertrouwen, en veiligheid. 

Salesforce – LLM Benchmark for CRM

Het is ontworpen om veelvoorkomende verkoop- en servicegebruiksscenario’s te evalueren, zoals prospectie, lead nurturing, maar ook samenvattingen van verkoopkansen en servicecases. Verder omvat de benchmark een openbaar leaderboard om professionals te helpen beslissen welke LLM het beste bij hun CRM-behoeften past. 

“Terwijl AI zich blijft ontwikkelen, zeggen bedrijfsleiders dat het belangrijk is om de juiste mix van prestaties, nauwkeurigheid, verantwoordelijkheid en kosten te vinden om het volledige potentieel van generatieve AI te ontsluiten om bedrijfsgroei te stimuleren”, zegt Silvio Savarese, EVP & Chief Scientist, Salesforce AI Research

Ontwikkelingen

Salesforce blijft nieuwe use case-scenario’s opnemen in de benchmark en zal de evaluatie van LLM’s verbeteren. Zo komen er binnenkort ook verfijnde LLM’ naar de benchmark. 

lees ook

Salesforce lanceert AI-aangedreven Life Sciences Cloud voor klinische proeven

“Salesforce’s nieuwe LLM Benchmark voor CRM is een belangrijke stap voorwaarts in de manier waarop bedrijven hun AI-strategie binnen de branche beoordelen. Het biedt niet alleen duidelijkheid over de implementatie van AI van de volgende generatie, maar kan ook de time-to-value versnellen voor CRM-specifieke gebruiksscenario’s”, aldus Savarese.  

nieuwsbrief

Abonneer je gratis op ITdaily !

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
terug naar home