De (digitale) toekomst van retail: inzichten van experten

Wat onderscheidt succesvolle retail- en consumentenproductenmerken van degenen die worstelen in de sterk verbonden, snel bewegende en datagestuurde wereld van vandaag? Wat doen de winnaars anders?

Retailsucces omvat een zorgvuldige balans van meerdere dimensies. Het bieden van waarde aan klanten op het juiste moment en op de juiste plaats helpt bij het opbouwen van duurzame loyaliteit. Het verminderen van frictie en het verhogen van de betrokkenheid, zowel in de winkel als online, zijn ook belangrijke bijdragers aan merkgroei en winstgevendheid.

Het is lastig werk, maar investeren in moderne technologieën en het opzetten van strategische partnerschappen kan het verschil maken. Naarmate de schaal, omvang en vraag naar oplossingen blijft groeien, bieden branche-experts en merkleiders unieke inzichten in wat de toekomst voor retail- en CPG-merken in petto heeft.

1+1=3

In de geest van “één plus één is soms drie”, delen branche-experts wat retailers en klanten kunnen winnen bij sterke technologiepartnerschappen. Grote merkleiders bespreken duurzaamheid in de detailhandel, de explosieve groei van snelle handel, veerkracht in de toeleveringsketen en waarom personalisatie zo belangrijk is voor de klantervaring. Innovatieve benaderingen van fraude detectie en verliespreventie completeren het beeld van de toekomst van de sector door een technologisch verrijkte lens.

Aan al deze initiatieven ligt de behoefte aan een flexibele, datagestuurde mindset ten grondslag voor elk retail- of CPG-merk dat hoopt te gedijen. Het is een opwindende en dynamische tijd in de sector. We zijn blij dat je erbij bent.

Wil je meer weten over hoe je jouw retail- of CPG-merk naar een hoger niveau kunt tillen? Download dan onderstaande white paper aangeboden door SAS en ontdek de strategieën die leiden tot succes in deze uitdagende omgeving.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.