Oracle stopt AI en automatisering in supply chain-oplossing

oracle

Oracle stopt verschillende nieuwigheden gebaseerd op AI en automatisering in zijn Oracle Fusion Cloud Application Suite, met het oog op meer efficiëntie en een verbeterde planning van de toeleveringsketen.

Oracle introduceert nieuwe mogelijkheden in de Oracle Fusion Cloud Applications Suite. Die moeten klanten helpen bij het optimaliseren van het beheer van hun toeleveringsketen. De nieuwe capaciteiten zullen onder meer nieuwe functies voor planning, prijsbepaling op basis van gebruik en kortingsbeheer in Oracle Fusion Cloud Supply Chain and Manufacturing (SCM) bevatten, evenals verbeterde QTC-processen (Quote-to-Cash) in Oracle Fusion Applications.

Verbondenheid troef

Oracle merkt op dat veel bedrijven vandaag worstelen met diverse niet verbonden systemen. Zo gaan er inzichten verloren en lopen bedrijfsprocessen niet efficiënt. Een geïntegreerd platform biedt soelaas, en laat je bovendien toe om AI en machine learning los te laten op alle relevante processen en parameters. De technologie kan zo optimalisaties vinden en automatiseringen voor z’n rekening nemen.

Met dat in het achterhoofd lanceert Oracle drie belangrijke nieuwigheden in zijn oracle Fusion Applications Suite.

  • Nieuwe doorlooptijdschattingen op basis van AI in Oracle Supply Chain Planning: helpt klanten de nauwkeurigheid van veronderstelde doorlooptijden te verbeteren door machine learning te gebruiken voor het toepassen van correcties op basis van de daadwerkelijke prestaties. De nieuwe functie, die is geïntegreerd in de Planning Advisor van Oracle Supply Chain Planning, kan de efficiëntie en resultaten van de supply chain-planning verbeteren door trends en afwijkingen in de doorlooptijden en de potentiële impact hiervan te identificeren, en suggesties te doen voor te prioriteren acties en oplossingen.
  • Verbeterd QTC-proces (Quote-to-Cash) in Oracle Fusion Applications: hiermee kunnen klanten abonnementsorkestratie en gebruiksclassificaties centraliseren, voldoen aan boekhoudvereisten, bestelbeheer verbeteren, kosten en marktintroductietijd verlagen en een naadloze klantervaring bieden. Met de geïntegreerde oplossing waarmee abonnementsbeheer, prijs en offert-configuratie, bestelbeheer en financiën worden verbonden, kunnen klanten efficiënter offertes opstellen voor bestellingen, bestellingen registreren en afhandelen, en de omzet boekhoudkundig verantwoorden.
  • Nieuwe mogelijkheden voor kortingsbeheer in Oracle Channel Revenue Management: hiermee kunnen klanten hun kortingsprogramma’s stroomlijnen, de nauwkeurigheid van hun kortingsboekhouding verbeteren, en beter inzicht krijgen in programmaprestaties. Met de nieuwe functies van Oracle Channel Revenue Management wordt het kortingsbeheerproces geautomatiseerd, van de berekening van kortingen tot de boekhoudkundige vereffening, waardoor de nauwkeurigheid van betalingsgegevens wordt verbeterd, de beheerkosten worden verlaagd en geboden kortingen aan klanten sneller kunnen worden verrekend.

nieuwsbrief

Abonneer je gratis op ITdaily !

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
terug naar home