Easi, aanbieder van IT-oplossingen en diensten, gaat voor een grote rebranding die de menselijke focus van het bedrijf in de verf moet zetten.
IT-specialist Easi gooit zijn branding om. Een nieuw logo en een nieuwe huisstijl moeten de menselijke focus van het bedrijf in de kijker zetten. “IT draait om de mensen achter de processen”, zegt CEO Thomas Van Eeckhout. “Of het nu gaat om software, cloud- of infrastructuurdiensten, het zijn mensen die het verschil maken.” Van Eeckhout merkt op dat organisaties die de beste IT-oplossingen zoeken, eigenlijk met de beste IT-experts willen praten.
Humaniseren
De organisatie wil klanten uitrusten met de optimale IT-infrastructuur en neemt daar de volledige verantwoordelijkheid voor, wat vertrouwen moet creëren. Technologie wordt gehumaniseerd in de aanpak van Easi.
lees ook
IT-specialist EASI start medewerker-aandeelhouderschap richting duurzame groei
Die visie zet Easi kracht bij met een tekstlogo waarin een gestileerde vingerafdruk zichtbaar is. Daarbij hoort een huisstijl met een nieuw kleurenpalet. Ook de website wordt in een nieuw jasje gestoken. Klanten zullen zo enkele visuele veranderingen van producten ervaren, maar verder verandert er niets. De rebranding moet de stijl van het bedrijf immers in lijn brengen met de huidige realiteit.
Dit nieuwsbericht kwam tot stand in het kader van een commerciële samenwerking met Easi. Bekijk de nieuwe website van het bedrijf hier.