Nieuw LinkedIn-platform verspreidt je advertenties sneller over verschillende accounts

Het platform Business Manager van LinkedIn moet enterprises en agentschappen zo goed mogelijk ondersteunen in het verspreiden van marketingcampagnes op het socialemediaplatform.

Met Business Manager wordt het binnenkort mogelijk om het overzicht te bewaren wanneer je verschillende LinkedIn-pagina’s te beheren hebt. Denk bijvoorbeeld aan de combinatie van een persoonlijk-, advertentie- en bedrijfsaccount.

Het platform is volledige gericht op de marketingkant en laat enterprises en agentschappen een commerciële boodschap moeiteloos over verschillende kanalen sturen. Hiervoor is bijvoorbeeld de Campaign Manager in het dashboard te vinden en bestaat de mogelijkheid om Matched Audiences te delen en updaten tussen verschillende advertentieaccounts.

De terugkerende administratieve taken zoals het toekennen van rechten en de factureringen zijn verder ook in het dashboard geïntegreerd. Volgens het socialemediabedrijf maakt het dashboard deze taken minder tijdsintensief, waardoor meer tijd overblijft om in marketingcampagnes te steken.

Gyanda Sachdeva, VP product management bij LinkedIn schreef in de aankondiging dat het platform in de komende weken wereldwijd moet uitrollen.    

nieuwsbrief

Abonneer je gratis op ITdaily !
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
terug naar home