Canva krabbelt terug na kritiek en voert prijsverhoging niet voor iedereen door

Canva zal de oude prijszetting voor vroege gebruikers van Canva Teams verlengen. Tegelijk introduceert het bedrijf een nieuwe Prijsbelofte, die eerlijkheid en transparantie centraal stelt in de toekomstige prijsbeslissingen.

Canva kondigt vandaag aan dat vroege gebruikers van het Canva Teams-plan hun oorspronkelijke tarieven behouden. Vorige maand werd een nieuwe prijsstructuur ingevoerd waarbij teams vanaf drie personen 10 dollar per persoon per maand betalen. Dit werd ingevoerd om de toegevoegde waarde van het product te weerspiegelen, aldus het merk.

De feedback van de gemeenschap gaf echter aan dat deze overgang voor sommige vroege gebruikers te snel kwam. Als ‘dank’ voor hun loyaliteit, behouden deze gebruikers nu hun oorspronkelijke tarief, zonder dat ze actie moeten ondernemen.

Introductie van een prijsbelofte

Naast de verlenging van de oude prijs voor vroege gebruikers, introduceert Canva een nieuwe ‘prijsbelofte’. Dit belooft betaalbare prijzen, zonder verborgen kosten, voor zowel premiumplannen als gratis opties voor individuen, non-profits en scholen.

Daarnaast worden toekomstige prijsveranderingen minstens 60 dagen van tevoren aangekondigd, en zal regionale prijszetting rekening houden met lokale economische omstandigheden.

nieuwsbrief

Abonneer je gratis op ITdaily !

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.