Samenwerking Zoom en ServiceNow versterkt de focus op de klantenervaring

ServiceNow en Zoom breiden hun samenwerking uit. Dat kondigen de bedrijven aan tijdens de Amerikaanse editie van Zoomtopia dat vandaag eindigt.

Zoom en ServiceNow kiezen ervoor hun partnership te versterken. “We leggen allebei de focus op de klantenervaring door te proberen de beste communicatie-ervaring voor de klant en werknemers aan te bieden. Door beide bedrijven sterker samen te brengen, versterken we die boodschap alleen”, klinkt het bij Zoom.

lees ook

ServiceNow slokt Belgische start-up Sweagle op

Wisselwerking

De verdere samenwerking levert voordelen op voor Zoom- en ServiceNow-klanten. In de ServiceNow-app wordt als eerste het Zoom Contact Center geïntegreerd. Dat stelt medewerkers in staat om lopende gesprekken verder op te volgen vanuit de app.

In de Zoom-omgeving komt verder het ServiceNow Employee Center. De dienst verbetert onder andere de wegen waarlangs medewerkers van de klantendienst hulp kunnen vragen aan andere departementen. Daaraan voegde ServiceNow functies toe voor het hybride werkleven en krijgen managers de tools om het hybride-team te leiden.

Tot slot komt er de mogelijkheid om live samen te werken door de mogelijkheid chatgesprekken uit Zoom Team Chat direct in een ServiceNow Ticket onder te brengen.

nieuwsbrief

Abonneer je gratis op ITdaily !

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
terug naar home