ALLOcloud wil met Telavox meer Belgische bedrijven naar UCaaS-diensten trekken

Cloud

ALLOcloud brengt zijn UCaaS-platform, of Unified Communication in de Cloud, naar Belgische bedrijven. Verschillende communicatiediensten die nodig zijn in een zakelijke omgeving werken op deze manier zowel op kantoor als thuis.

UCaaS-diensten bestaan uit een combinatie van diensten zoals bedrijfstelefonie, videovergadering, en chat. Het platform biedt ook een online contactcenter wat belangrijk is voor klantencommunicatie. Dat is althans het aanbod dat je van het platform van ALLOcloud mag verwachten. Het Telavox-platform, draait al in Scandinavië en komt nu ook naar België.

Volgens het bedrijf zijn nog te weinig Belgische bedrijven op de kar van UCaaS-diensten gesprongen. Het bedrijf is dan ook op een missie om daar verandering in te brengen: “De goede oude PBX, ofwel de telefooncentrale, is nog steeds erg aanwezig in Belgische bedrijven”, zegt Jacques Gripekoven, Managing Director van het bedrijf.

Het Telavox-platform draait in de cloud en is daardoor overal te bereiken. Welk type toestel dat je gebruikt om het platform te bezoeken, maakt ook niet uit.  

“Telefonie via het internet was zo’n tien jaar geleden een eerste stap, maar nu opent UCaaS een wereld vol nieuwe mogelijkheden. Het brengt meer soepelheid en integreert tools voor management (CRM) of voor samenwerking (Microsoft Teams). Ons doel is dit soort dienstverlening voor elke organisatie aan te bieden, ongeacht de omvang van het bedrijf”, vervolgt hij.

nieuwsbrief

Abonneer je gratis op ITdaily !

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
terug naar home