ServiceNow updatet zijn workflow automation platform

ServiceNow

ServiceNow kondigt de Paris-uitgave van zijn workflow automation platform aan. Deze versie komt met een aantal oplossingen voor specifieke sectoren, zoals telecommunicatie en financiële dienstverlening. Ook bevat de uitgave functies om bedrijven veerkrachtiger te maken in tijden van crisis en een aantal tools gebaseerd op machine learning. 

Met deze stap bouwt ServiceNow verder op zijn eerdere inspanningen meer te gaan verticaliseren dan alleen oplossingen voor het IT-beheer, waar het bedrijf zich in eerste instantie op richt. “We zitten bewust in de wereld van operating” zegt CEO Bill McDermott, “omdat dat we de wereld van werken beter willen laten werken voor mensen.”

Volgens McDermott heeft de COVID-pandemie de focus gelegd op de mensen. In de wereld van vandaag draait het erom hoe je mensen in het hele bedrijf zover kunt krijgen om hun doelen te behalen. Bedrijven veranderen en richten zich op loyaliteit van klanten en betrokkenheid van medewerkers. 

“Technologie ondersteunt bedrijven niet meer, technologie is het bedrijf”, verklaart McDermott. Toch is het merendeel van de bedrijven nog niet klaar voor de digitale veranderingen die eraan komen. ServiceNow wil het platform worden waar deze bedrijven heen gaan voor hulp. “Wij zijn het cruciale platform voor digitale transformaties, wanneer onze klanten overwegen om hun bedrijven te transformeren”, zegt CJ Desai, chief product officer bij ServiceNow. 

Wat is er nieuw in het workflow automation platform?

Met zijn nieuwe uitgave lanceert ServiceNow in totaal zes nieuwe producten. Het gaat om onder andere nieuwe functies voor bedrijfscontinuïteitsbeheer met geautomatiseerde analyses voor impact van het bedrijf en tools voor ontwikkeling van continuïteitsplannen. Ook bevat de nieuwe uitgave hardware activabeheer voor IT-teams en levering van juridische diensten voor juridische teams.

Met gespecialiseerde oplossingen voor financiële diensten en telecommunicatie brengt ServiceNow een aantal van zijn bestaande oplossingen samen in gespecialiseerde diensten voor deze sectoren. Volgens Dave Wright, Chief Innovation Officer bij ServiceNow, gaat het veel verder dan alleen het samenvoegen van bestaande blokken. Hoewel de technologie wellicht niet heel ingrijpend vernieuwend is, heeft ServiceNow heel specifiek ingespeeld op de behoeften binnen de sectoren. 

In de Paris-uitgave lanceert ServiceNow een nieuwe voorspellende werkbank. Deze dienst maakt het makkelijker voor proceseigenaren om problemen te detecteren. Daarnaast suggereert de tool relevante taken en kan het binnenkomende verzoeken automatisch prioriteren. De machine learning tools bevatten een aantal ingebouwde templates, maar gebruikers kunnen ook hun eigen oplossingen bouwen.

nieuwsbrief

Abonneer je gratis op ITdaily !

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
terug naar home