ServiceNow lanceert Tokyo om bedrijven te helpen met hun dagelijkse activiteiten

servicenow

ServiceNow breidt zijn cloudplatform fors uit met de lancering van de Tokyo. Met nieuwe modules voor voorraadmanagement en ESG weet het bedrijf ook de juiste trends aan te raken.

ServiceNow wil zichzelf in de markt zetten als de digitale handleiding voor bedrijfsvoering. Het cloudplatform Now automatiseert diverse alledaagse bedrijfsprocessen. Met de lancering van het nieuwe platform, genaamd Tokyo, zet ServiceNow die ambitie nog meer in de verf.

Manager Hub

Een van de nieuwigheden in ServiceNow Tokyo is de Manager Hub. Deze hub brengt managers en hun teams dichter bij elkaar. Zo weten managers beter wat er speelt in hun teams. ServiceNow biedt hier ook cursussen aan om leidinggevende kwaliteiten uit te diepen.

servicenow tokyo manager hub
Bron: ServiceNow

Ook voor HR komt ServiceNow op de proppen met geautomatiseerde self-service tools voor werknemers waarmee ze eenvoudige aanvragen administratie on-the-go kunnen beheren.

Voorraadbeheer

Dat ServiceNow ook goed op de hoogte is van de meest actuele thema’s binnen de businesswereld, bewijst de Supplier Lifecycle Management-feature. Deze tool stroomlijnt de communicatie tussen bedrijven en hun leveranciers. Dit leidt tot efficiëntere handelsrelaties en lagere operationele kosten om die te onderhouden.

Ook het beheer van materiële activa wordt een heel stuk eenvoudiger in ServiceNow Tokyo. De hele levenscyclus van een stoffelijke bezitting kan worden opgevolgd in het platform, van het moment dat de aankoop gepland is tot het moment waarop de activa uit de roulatie wordt genomen.

ESG

Een andere trend waar ServiceNow Tokyo op meespringt is ESG. Organisaties worden vandaag de dag verwacht om duurzaam en maatschappelijk verantwoord te ondernemen. In het Now-platform kunnen organisaties hun ESG-doelstellingen inkaderen en resultaten van auditrapporten importeren om hun vooruitgang op te volgen.

Betaal wat je gebruikt

Organisaties voelen mogelijk geen nood aan alles wat ServiceNow Tokyo te bieden heeft. De provider werkt dan ook met een systeem waarbij alle features afzonderlijk geprijsd zijn. Je voegt als klant zelf de gewenste functionaliteiten. Het vernieuwde Admin Center maakt de configuratie van de verschillende softwaretool eenvoudiger en doet aanbevelingen op maat.

nieuwsbrief

Abonneer je gratis op ITdaily !

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
terug naar home