Cegeka neemt mobiele CRM-specialist Avento over

cegeka neemt avento over

Cegeka verstevigt zijn positie binnen de CRM-markt met de overname van Avento. Er worden geen financiële details vrijgegeven over de overname.

Het Europese IT-bedrijf Cegeka heeft vandaag de overname van Avento officieel aangekondigd. Voor een niet nader genoemd bedrag neemt Cegeka alle aandelen van het bedrijf uit Mechelen over. Het CRM-platform van Avento zal worden geïntegreerd binnen het Business Solutions-portfolio van Cegeka.

Avento specialiseert zich in mobiele CRM. Het platform is gebouwd op Microsoft Dynamics 365 en Resco Mobile CRM. Het is zowel online als offline beschikbaar en werkt volledig device- en platformonafhankelijk.

Industriegerichte en internationale groei

Met de overname van Avento verstevigt Cegeka zijn marktpositie binnen CRM vanuit Microsoft Dynamics 365. “De oplossingen van Avento zijn ontworpen met een sterke industriefocus, meer in het bijzonder op maat van de voedings, drank- en farmaceutische sector. We zijn er van overtuigd dat de oplossingen van grote meerwaarde zijn voor mobiele sales teams van onze klanten”, verduidelijkt Anton Vreugdenhil (CEO Cegeka Business Solutions) waarom Cegeka zijn oog had laten vallen op Avento.

Onder de vleugels van een internationale speler zoals Cegeka zal de groei van Avento in een stroomversnelling komen. Die mening is ook Tom Moortgat, CEO van Avento, aangedaan.

Moortgat: “De integratie met Cegeka biedt de mogelijkheid om onze klanten op grotere schaal en binnen een breder service porfolio te bedienen. Bovendien kunnen we onze expertise verder laten ontwikkelen binnen het kader van een grote Europese organisatie die dezelfde normen en waarden uitdraagt.”

nieuwsbrief

Abonneer je gratis op ITdaily !

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.