Bij inbreuken denken we aan grote incidenten die de krantenkoppen halen. Natuurlijk is het belangrijk om je daarop voor te bereiden, maar incidentenbeheer gaat verder dan rampenbestrijding. Kleinere privacyincidenten vereisen incident management – bijvoorbeeld, weten uw collega’s wat ze moeten doen als een e-mail naar de verkeerde ontvanger wordt gestuurd? Risico’s beperken zich niet tot grote incidenten. Klaar staan om te reageren helpt een open cultuur van vertrouwen en paraatheid in uw organisatie te creëren.
Tijdens deze webinar zullen we het hebben over:
- Concrete voorbeelden van wat een incident of inbreuk is en wat u moet doen als er een plaatsvindt
- Best practices voor uw responseplan en hoe u kunt aantonen dat u er klaar voor bent
- Lessen die zijn geleerd uit de boetes en straffen als gevolg van recente inbreuken en incidenten

Deze webinar zal door Joseph Byrne in het Engels worden gepresenteerd en door onze Nederlandse Laura Siebring gehost.
Timing: Donderdag 25 november, 10:00 AM CET