Telefoniesoftware van de volgende generatie

Disruptie voor de klassieke telefooncentrale in je kantoor.

Chatten, mailen, videovergaderingen: je zou dezer dagen bijna vergeten dat je ook op de traditionele manier kan telefoneren binnen je organisatie. Gewoon bellen is iets waar je niet vaak over nadenkt en soms misschien zelfs vergeet. Telefoniesoftware is de laatste jaren nochtans sterk geëvolueerd. Je hebt geen dure PABX-installatie meer nodig en ook de VDSL-lijn mag je vergeten.

Gebruiksgemak

Telsmart richt zich op gebruiksgemak met zijn Flexy-oplossing. Het resultaat is een duidelijke interface die handig is voor jou. Na installatie kan je de zaken op het gemak zelf aanpassen.

Gebruiksgemak is de rode draad doorheen onderstaande white paper. Het IT-departement heeft vandaag immers al heel veel aan z’n hoofd. Telefoniesoftware mag geen extra last zijn en precies daarom is een duidelijke web-interface cruciaal.

De Flexy webtool heeft een duidelijke, visuele grafische interface waar je snel nieuwe gebruikers kan aanmaken, de structuur van het telefoonmenu kan aanpassen en vele andere details met enkele klikken naar je hand kan zetten. In onderstaande gratis white paper van TelSmart ontdek je de zes belangrijkste functies die Flexy zo uniek maken.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.