Salesforce Contact Center levert geautomatiseerde en proactieve klantenservice

Salesforce introduceert Salesforce Contact Center. Dat online platform brengt de mogelijkheden van Service Cloud samen voor de klantenservice.

Salesforce Contact Center geeft organisaties een completer beeld van elke klant dat in contact komt met de klantenservice. Het gaat om realtime data van geautomatiseerde bots, digitale kanalen en selfservicehubs.

Tevreden klant

Volgens Salesforce stelt de oplossing medewerkers van de klantendienst in staat om klanten sneller te helpen, met een gepersonaliseerde dienst. Dat levert een tevreden klant op, terwijl service- en ondersteuningskosten worden gedrukt.

lees ook

Wat is CRM? De klant is koning

In de nieuwe oplossing combineert Salesforce verschillende diensten uit zijn eigen aanbod. De Service Cloud Voice, Digital Engagement en Self-Service zorgen ervoor dat een klant via eender welk communicatiemiddel geholpen kan worden. Shift Scheduling en Omni Routing zorgt dat de vraag dan weer bij de juiste persoon uit het contactcenter terechtkomt.

Dataverzameling nemen Feedback Management en Einstein Conversation Insights voor hun rekening. De oplossing is vanaf vandaag algemeen beschikbaar. De rechtstreekse integratie van Schift Scheduling en de datamogelijkheden met Einstein laten nog op zich wachten tot februari 2023

nieuwsbrief

Abonneer je gratis op ITdaily !

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.