Salesforce introduceert AI-spraakassistent Einstein Voice

Salesforce Einstein Voice

Salesforce is van plan om een slimme spraakassistent voor bedrijven toe te voegen aan zijn Einstein AI-platform. Einstein Voice is specifiek afgestemd op drukke verkopers en mobiele gebruikers. Die kunnen via de assistent met het Salesforce-platform praten om administratieve taken uit te voeren.

Door natuurlijke taalverwerking, stemherkenningstechnologie en andere Einstein AI-hulpmiddelen te gebruiken, kan Einstein Voice spraakmemo’s vertalen naar ongestructureerde spraakgegevens. Het kan ook teamleden op de hoogte te stellen en taken maken.

De assistent biedt gebruikers verder de mogelijkheid gegevens vanuit Salesforce op te vragen met alleen spraakopdrachten. Daarnaast verzamelt hij aangepaste overzichten van belangrijke Salesforce-statistieken in een dagelijkse briefing. De Einstein Voice Assistant kan ook worden geconfigureerd om het jargon van het desbetreffende bedrijf te begrijpen.

“We bevinden ons midden in een ongelofelijke technologische verandering, waarbij de kracht van stem de manier waarop we werken fundamenteel verandert,” vertelt Parker Harris, mede-oprichter en CTO van Salesforce. “Einstein Voice introduceert een nieuw tijdperk van conversationele CRM, levert nieuwe niveaus van productiviteit en herdefinieert klantervaringen met spraaktechnologie.”

Voice Bots

Een ander onderdeel van het Voice-platform breidt ook uit, namelijk Salesforce Einstein Voice Bots. Dit moet bedrijven helpen hun eigen klantgerichte spraakbots te bouwen zodat deze klantenservicevragen kunnen beantwoorden.

Salesforce lanceert de stemassistent en de bot-tools in een eerste testfase bij een beperkt aantal gebruikers als onderdeel van de winter- en zomerreleases van 2019.

nieuwsbrief

Abonneer je gratis op ITdaily !

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
terug naar home