Proximus en Odoo bundelen krachten om kmo’s te bereiken

proximus

Professionele Proximus-klanten krijgen toegang tot het volledige gamma van Odoo-oplossingen voor het beheer van hun klantenrelaties, verkoop, e-commerce, boekhouding of human resources.

In maart lanceerde Proximus een vernieuwde versie van Business Booster, een aanbod van digitale oplossingen en coaching om kmo’s en zelfstandigen te helpen hun online aanwezigheid te creëren en hun zichtbaarheid op digitale platformen te vergroten. Vandaag wordt dit aanbod aanzienlijk versterkt dankzij het commerciële partnerschap van Proximus met Odoo, wiens software ondernemers in staat stelt op een uiterst eenvoudige en geïntegreerde manier aan bedrijfsbeheer te doen.

In het kader van het commerciële partnerschap tussen de twee bedrijven zullen alle professionele klanten van Proximus recht hebben op twee gratis consultancysessies van twee uur met experts van Odoo en een korting van 50% op bepaalde diensten van Odoo. Zo kunnen ze met vertrouwen de stap te zetten naar de digitale wereld.

Fabien Pinckaers, oprichter en CEO van Odoo: “Ik ben ervan overtuigd dat deze ondernemingen dankzij deze overeenkomst niet alleen hun manier van werken zullen kunnen vereenvoudigen, maar ook dat dit hun business ten goede zal komen. Voor een bedrijf als Odoo is het zeer belangrijk om de krachten te bundelen met een nationale leider als Proximus omdat we samen de digitale transformatie van Belgische kmo’s extra zullen kunnen versnellen.”

lees ook

Proximus herziet ambities: binnen tien jaar iedereen gigabit en bijna iedereen fiber

Guillaume Boutin, Gedelegeerd Bestuurder van de Proximus Groep: “Deze samenwerking kadert in de wens van Proximus om lokale ecosystemen te ontwikkelen om zo verder te werken aan de digitalisering van België.”

nieuwsbrief

Abonneer je gratis op ITdaily !

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
terug naar home