Proximus wil zelfstandigen en kmo’s ondersteunen met lancering Business Booster

Proximus wil met zijn nieuwe Business Booster-aanbod kmo’s en zelfstandigen helpen om hun online aanwezigheid te verbeteren. De telecomspecialist gaat klanten op vier domeinen ondersteunen.

Proximus pakt uit met Business Booster. Dat is een nieuw aanbod gericht op kmo’s en zelfstandigen die hun online aanwezigheid willen verbeteren. Met het product wil Proximus hen op vier domeinen ondersteunen. Proximus Business Booster biedt:

  • Een professionele website op maat van het bedrijf
  • Zichtbaarheid op de belangrijkste digitale platformen
  • Een e-commerce-module om meteen via de website te verkopen
  • Een marketingtool om nieuwe klanten aan te trekken via Google en sociale media

Business Booster is een evolutie van de Bizz Online-dienst die al eerder bestond. Daarmee ondersteunde Proximus klanten al bij de bouw van hun website, maar nu wordt die ondersteuning dus flink uitgebreid naar e-commerce en digitale marketing. Proximus richt zich specifiek op een doelgroep die niet de tijd of de technische kennis heeft om zelf een website op te zetten en zichzelf te promoten op het internet.

Het aanbod van Proximus komt met een mobiele app waarmee de klant kan analyseren wat de impact is van de verschillende digitale tools. Proximus voorziet verder digitale coaches die klanten zullen bijstaan waar nodig.

Drie smaakjes

Je kan naar believen elementen uit het Business Booster-pakket selecteren. Proximus splitst het aanbod op in drie grote categorieën: Visibility Booster, Advertising Booster en Website. Met Visibility Booster krijg je een landingspagina en aanwezigheid op de belangrijkste online platformen. De instapversie kost 19 euro per maand met een instapkost van 80 euro. Je kan voor extra opties zoals verregaande SEO-optimalisatie kiezen, maar daarmee loopt de prijs op.

Onder de noemer Advertising Booster helpt Proximus je met Google advertising en advertenties op sociale media. Het bedrijf zet mee een campagne voor je op. Dat kost 129 euro of 169 euro per maand met 400 euro of 500 euro instapkost, al naargelang je specifieke keuzes.

Website is tot slot de meest rechtstreekse opvolger van Bizz Online. Onder deze vlag bouwt Proximus mee aan je webstek. Die kan om zichtbaarheid of om conversie van klanten draaien. De inhoud verschilt, maar de maandprijs bedraagt in beide gevallen 39 euro per maand met een startkost van 550 euro. Wil je een site van onbeperkte grootte in meerdere talen of ambieer je een webshop met een ongelimiteerd aantal producten, dan kan de prijs oplopen tot 110 euro per maand met een startkost van 3.000 euro.

Update 11u: prijzen en details aanbod

nieuwsbrief

Abonneer je gratis op ITdaily !

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
terug naar home