Xpenditure lanceert met Sodexo slimme onkostenapp Rydoo

De administratie van onkosten rond bijvoorbeeld vluchten of hotelovernachtingen behoren volgens Xpenditure en Sodexo tot het verleden. De nieuwe Rydoo app vereenvoudigt het beheer van zakenreizen en onkosten met enkele kliks en foto’s.

Een jaar geleden sloeg onkostenspecialist Xpenditure de handen in elkaar met iAlbatros en Sodexo. Het trio bouwde een nieuwe tool dat elk aspect van zakenreizen en onkosten omvat. Rydoo is een SaaS-oplossing die in enkele dagen kan worden geïmplementeerd met wekelijks nieuwe functionaliteiten. Het abonnement bedraagt 6 euro per maand per gebruiker.

Reis- en onkostenmodule

rydooRydoo bestaat uit twee modules: een reismodule en een onkostenmodule. De reismodule helpt werknemers een vlucht, trein of huurauto te vinden. Er zijn 800.000 beschikbare hotels waaruit je een kamer kan kiezen. Dankzij centrale facturatie hoeven werknemers niet meer zelf aan te schuiven in de lobby.

De onkostenmodule zorgt ervoor dat werknemers snel en automatisch hun onkosten kunnen beheren zonder het bedrijfsbeleid te overtreden. De financiële administratie kan de onkosten in realtime terugbetalen en het budget controleren.

Android en iOS

“Sodexo wil van Rydoo een van de hoofdrolspelers maken in de markt voor zakenreizen en onkosten,” zegt Boris Bogaert, Chief Operations Officer bij Rydoo. “Ze willen de levenskwaliteit en prestaties verbeteren bij de organisaties die een beroep doen op Sodexo.

Rydoo is actief in 60 landen en telt 3.000 particuliere en overheidsklanten. De app is nu beschikbaar in de Play Store en App Store en splitst zich op in een onkostenapp en een zakenreizenapp.

nieuwsbrief

Abonneer je gratis op ITdaily !

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
terug naar home